Відкриті дані
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
від 05.08.2019 № 91
Перелік наборів данних,
які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
у Оріхівській міській раді та її виконавчому комітеті
№ |
Найменування набору даних |
Посилання на набір даних |
Відділ виконавчого комітету міської ради, в процесі діяльності якого утворюється відповідна інформація |
П.І.Б та посада відповідальної особи виконавчого комітету міської ради за надання інформації |
1. |
Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, в Оріхівській міській раді та її виконавчому комітеті |
загальний відділ |
керуючий справами Піщанська О.М. |
|
2. |
Довідник комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, засновником яких є Оріхівська міська рада (в т.ч. їх коди за ЄДРПОУ, офіційні веб-сайти, адреси електронної пошти, контактні телефони, поштові адреси) |
загальний відділ |
головний спеціаліст Козик Ю.М. |
|
3. |
Інформація про організаційну структуру виконавчого комітету міської ради |
|
головний спеціаліст з кадрових питань Товкач Я.А. |
|
4. |
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
відповідальна особа за забезпечення доступу заявника до публічної інформації, реєстрацію запитів на отримання інформації, їх систематизацію, контроль і надання відповідей |
начальник загального відділу Мураль Г.П. |
|
5. |
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником |
загальний відділ |
начальник загального відділу Мураль Г.П. |
|
6. |
Рішення міської ради, її виконавчого комітету, розпорядження міського голови (крім внутрішньо організаційних), проекти рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, що підлягають обговоренню, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики |
Рішення виконавчого комітету 2019 Рішення виконавчого комітету 2020 Розпорядження міського голови 2018 Розпорядження міського голови 2019 Розпорядження міського голови 2020
|
загальний відділ |
керуючий справами Піщанська О.М. начальник загального відділу Мураль А.П. головний спеціаліст загального відділу Левченко О.П. |
7. |
Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення |
відділ бюджетних відносин
юридичний відділ
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст Свириденко В.М. головний спеціаліст юрисконсульт Іванченко Ю.С. головний спеціаліст Кравченко К.В.
|
|
8. |
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення. |
31153ba1-bfc2-4e7b-9493-63d9b0e0f688 |
юридичний відділ
|
головний спеціаліст юрисконсульт Іванченко Ю.С.
|
9. |
Основні положення Генерального плану м.Оріхова та детальних планів території |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст Кравченко К.В. |
|
10. |
Перелік об’єктів комунальної власності |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст Корчак О.В |
|
11. |
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст Корчак О.В. |
|
12. |
Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування |
b3d7c822-27b5-4197-9c12-d41fe61b6f31 |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
начальник відділу Салєєв О.С. |
13. |
Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
начальник відділу Сотнікова Т.В. |
|
14. |
Генеральний план міста, історико-архітектурні опорні плани, плани зонування територій та детальні плани територій (за винятком відомостей, які відповідно до законодавства складають інформацію з обмеженим доступом) |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст Кравченко К.В. |
|
15. |
Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств |
ormr-finplan |
Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою |
начальник відділу Пакета С.І. |
16. |
Паспорти бюджетних програм бюджету ОТГ |
відділ бюджетних відносин |
начальник відділу Тараненко Н.В. |
|
17. |
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм бюджету ОТГ |
відділ бюджетних відносин |
начальник відділу Тараненко Н.В. |
|
18. |
Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою |
відділ бухгалтерського обліку |
начальник відділу Чинч Т.В. |
|
19. |
Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладання договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) |
f91a133f-8fd2-4afe-b004-fa4cff881163 |
відділ бюджетних відносин |
головний спеціаліст Гордик Л.Г. |
20. |
Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб’єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб – перед суб’єктами господарювання)
|
bcbae637-f0dc-4466-b48f-072c040c871c |
відділ житлово-комунального господарства та благоустрою |
начальник відділу Пакета С.І. |
21. |
Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті. |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
начальник відділу Сотнікова Т.В. |
|
22. |
Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші) |
fce6aeab-7bce-4301-a3c1-bb02c0454ca5 |
відділ бюджетних відносин |
головний спеціаліст Гордик Л.Г. |
23. |
Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі. |
0ee9a277-809b-4a7f-ae86-131235bf08c2 |
відділ бюджетних відносин |
головний спеціаліст Гордик Л.Г. |
24. |
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договорів, укладених з організаторами таких ярмарків |
d8e84df9-e113-4d4c-96ee-c3b582b2025b |
відділ бюджетних відносин |
головний спеціаліст Гордик Л.Г. |
25. |
Дані щодо розміщення громадських вбиралень |
15fbb3bb-f4f2-43ef-9c71-4330775be9a6 |
відділ житлово-комунального господарства та благоустрою |
начальник відділу Пакета С.І. |
26. |
Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. |
41b622e6-7d33-49bc-a9fc-b8500f314ec1 |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
начальник відділу Сотнікова Т.В. |
27. |
Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрутів перевезення. |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
головний спеціаліст Доновська Н.М. |
|
28. |
Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість) |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
головний спеціаліст Доновська Н.М. |
|
29. |
Розклад руху громадського транспорту |
1d3934b8-7b0c-4879-9cb8-a8149a1baed8 |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
головний спеціаліст Доновська Н.М. |
30. |
Дані про місце розміщення зупинок міського автомобільного транспорту та розміщення зупинок по населеним пунктам Оріхівської громади |
796f4509-8fdf-45e1-91f8-3ff828385edb |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
головний спеціаліст Доновська Н.М. |
31. |
Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови
|
62840542-db27-4ae1-99e6-6f1310de8b80 |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст Кравченко К.В. |
32. |
Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них) |
332ac75d-3483-4e96-98a0-34916341be51 |
відділи виконавчого комітету міської ради |
головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Сьомченко Ю.В.; головний спеціаліст юрисконсульт юридичного відділу Білан С.Ю.; начальник відділу розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування та архітектури Сотнікова Т.В. |
33. |
Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок |
04622389-9cb5-4357-bad0-2015d68c3095 |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст відділу Кравченко К.В.
|
34. |
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них |
14f84126-5e2e-4a2d-80c4-813e36dda9d6 |
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги" |
керівник установи Бондаренко А.І. |
35. |
Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт. |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
начальник відділу Сотнікова Т.В. |
|
36. |
Схеми планування територій та плани зонування територій. |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст Кравченко К.В.
|
|
37. |
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування |
загальний відділ |
головний спеціаліст Козик Ю.М. |
|
38. |
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому |
50c67a08-9313-41f8-bb5f-b0c6407ce902 |
загальний відділ |
головний спеціаліст Гордієнко Л.В. головний спеціаліст Левченко О.П. |
39. |
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень |
16082f71-ef50-45d3-a003-eb4c7b619ce1 |
відділ житлово-комунального господарства та благоустрою |
начальник відділу Пакета С.І. |
40. |
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
09b77bd1-3c55-402f-b4c7-4967db5ec8c1 |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
начальник відділу Сотнікова Т.В. |
41. |
Дані про тарифи на комунальні послуги |
4aaf98f5-58c2-4427-91f4-f63bc53e1e69 |
відділ житлово-комунального господарства та благоустрою |
начальник відділу Пакета С.І. |
42. |
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду |
83c8d24d-dd34-4b4f-a30a-ef85ab2f1680 |
загальний відділ |
головний спеціаліст Козик Ю.М. |
43. |
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів |
c2b70a5f-26af-431f-b6af-f7031ef318a3 |
відділ бюджетних відносин |
головний спеціаліст Гордик Л.Г. |
44. |
Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації |
b9cb585e-e95e-4cf1-85ee-54b83d8f3793 |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
головний спеціаліст Корчак О.В. |
45. |
Адресний реєстр |
1c2c2481-4145-411f-90a0-39871ce2f272 |
відділ ЦНАП |
начальник відділу Оніщенко А.С. |
46. |
Дані про надані адміністративні послуги |
31ceccea-e5a3-48e0-b7bc-699f088d5236 |
відділ ЦНАП |
начальник відділу Оніщенко А.С. |
47. |
Дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я |
df1bda71-5601-4731-937f-8f6eb9fbf4ec |
КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги" |
керівник установи Бондаренко А.І. |
48. |
Дані про педагогічних працівників закладів освіти |
відділ освіти, молоді та спорту |
начальник відділу Прищенко Т.К. |
|
49. |
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я |
3ed089fc-c6aa-4bfa-a8ee-c7cbb249dc4f |
КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги" |
керівник установи Бондаренко А.І. |
50. |
Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт |
fa1f6b7d-32a5-4f61-828e-1372ad768652 |
відділ житлово-комунального господарства та благоустрою |
начальник відділу Пакета С.І. |
51. |
Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
c727d7e3-1f9d-4cfb-9db7-837036a56ff6 |
відділ бюджетних відносин |
головний спеціаліст Свириденко В.М. |
52. |
Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
7931cf41-279d-4971-9594-8e5091969ed5 |
відділ бюджетних відносин |
головний спеціаліст Свириденко В.М. |
53. |
Перелік розпорядників бюджетних коштів |
614838b7-47b1-467e-b738-bc5d4b10ba74 |
відділ бюджетних відносин |
головний спеціаліст Свириденко В.М. |
54. |
Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунального сектору економіки |
відділ житлово-комунального господарства та благоустрою |
начальник відділу Пакета С.І. |
|
55. |
Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них |
dadc1e69-2d38-4f33-a36a-b08d6d1b1430 |
начальник відділу освіти, молоді та спорту |
начальник відділу Прищенко Т.К. |
56. |
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади |
4345c7d7-9644-4885-b7c1-795a5232003e |
начальник відділу освіти, молоді та спорту |
начальник відділу Прищенко Т.К. |
57. |
Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів |
62bd8ef4-dead-401e-9c22-bc3a70b22f87 |
начальник відділу освіти, молоді та спорту |
начальник відділу Прищенко Т.К. |
58. |
Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
начальник відділу Салєєв О.С. |
|
59. |
Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою |
35f08db4-079f-4af1-8634-be73c6c6853d |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
начальник відділу Сотнікова Т.В. |
60. |
Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
начальник відділу Салєєв О.С. |
|
61. |
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) |
554ce0bb-0df6-45f2-b320-a2080509dd40 |
загальний відділ |
керуючий справами Піщанська О.М.
|
62. |
Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями |
b9e05cce-df80-419c-9d54-1923d962333c |
відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури |
начальник відділу
Сотнікова Т.В. |
63. |
Надходження і використання благодійної допомоги |
1a992629-675a-4dca-9694-5dc0382ab654 |
відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини |
начальник відділу Качур О.Д. |
64. |
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів |
6c61e2dd-4bb9-4bef-904d-8a36c4df23bf |
відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності |
начальник відділу Салєєв О.С. |