Офіційний сайт Оріхівської міської ради |

Перейти до скриньки довіри

Розділи

Правова допомога

Безоплатна правова допомога

Підсумки роботи із зверненнями громадян

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Оріхівської міської ради за 2019 рік

Виконавчий комітет міської ради у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» та Інструкцією з діловодства зі зверненнями громадян, затвердженою рішенням виконавчого комітету Оріхівської міської ради від 14.12.2017 № 456.
Протягом 2019 року робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради здійснювалась відповідно до вимог чинного законодавства України.
Всього за 2019 рік до виконавчого комітету надійшло, зареєстровано та опрацьовано 573 звернення, що на 175 звернень менше, ніж у минулому році (у 2018 році –748 звернень).
Загальна кількість заявників, які звернулися для вирішення питань протягом звітного року склала 1818 чол. Статистичні дані за 2019 рік представлені у додатку до інформації, згідно форми, що додається.
Загальна кількість звернень за 2019 рік за формою надходження розподіляється наступним чином: письмових звернень, адресованих безпосередньо до виконавчого комітету, зареєстровано 221 (38,6%), в т.ч. за телефоном «Урядової гарячої лінії» - 53 звернення; на особистих прийомах до керівників виконавчого комітету, старост на підпорядкованих територіях звернулося 352 (61,4%) відвідувачів. У попередньому році – 234 та 514 звернень відповідно.
Із загальної кількості звернень 236 (41,2 %) надійшло поштою та 337 (58,8 %) порушено під час проведення особистого прийому громадян керівництвом ради, старостами на підпорядкованих територіях.
У своїй більшості звернення у письмовій формі надходять саме до виконавчого комітету міської ради, тоді як на територіях громадяни звертаються до представників від влади в усній формі під час проведення ними особистих прийомів.
Особисті прийоми громадян керівниками виконавчого комітету Оріхівської міської ради проводяться згідно графіку особистих прийомів громадян, який затверджується розпорядженням міського голови щоквартально.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», як і торік, домінують заяви (клопотання) – 96,8 %, скарги становлять – 0,9 % усіх звернень, пропозиції (зауваження) – 2,3%.
Більшість звернень, а саме 504- індивідуальні, що на 169 менше ніж у 2018 році. У період 2019 року було зареєстровано 69 колективних звернення, за період 2018 року - 75 колективних звернень. Надходили і повторні звернення, а саме, 17 звернень, коли у період 2018 року – лише 8 повторних звернень.

Всього у 2019 році керівництвом виконавчого комітету міської ради та старостами старостинських округів на особистих та виїзних прийомах було розглянуто 337 звернень, коли у аналогічному періоді 2018 року - 514 звернень.
Керівництвом виконавчого комітету Оріхівської міської ради вживаються заходи щодо неухильного дотримання затверджених графіків, забезпечення безперешкодного і регулярного особистого прийому громадян в міській раді та на територіях Оріхівської міської ОТГ, а саме: в с. Нестерянка, с. Мирне, с. Копані, с. Новоандріївка, с. Щербаки, с. Новопавлівка, с. Новоданилівка
За результатами розгляду звернень на особистих прийомах найбільшу кількість складають відповіді роз’яснювального характеру. Інша частина питань при можливості вирішується позитивно або надаються доручення щодо їх опрацювання та надання інформації щодо результатів їх розгляду.
Всі звернення на особистих прийомах знаходилися на контролі та надано відповіді згідно чинного законодавства.
У зверненнях, що надходили до виконавчого комітету міської ради протягом 2019 року, взагалі, порушено 590 питань (у 2018 році – 766 питань).
За характером основних питань, що їх порушували громадяни у зверненнях до виконавчого комітету міської ради в 2019 році, найбільш актуальними були питання, які відносяться до сфери аграрної політики та земельних відносин. З даного питання протягом 2019 року надійшло 186 звернень.
На другому місці посідають питання житлово-комунального господарства (125 звернень, що на 103 менше у порівнянні з 2018 роком), які найчастіше стосуються ремонту доріг, водозабезпечення населення, освітлення вулиць, санітарного стану та благоустрою прибудинкових територій та населених пунктів громади, експлуатації та ремонту житла тощо. Більшість питань, порушених у зверненнях, розглядаються з виїздом на місце. Для вирішення та розгляду окремих звернень за розпорядження міського голови створюються комісії, за результатами роботи яких приймаються відповідні рішення виконавчого комітету, міської ради, надаються роз’яснення та консультації заявникам.
На третьому місці посідають питання житлової політики та інші питання щодо стосуються добросусідських відносин тощо (145 звернень, в 2018 році – 99).
Актуальними проблемами, які турбують мешканців громади залишаються питання: житлової політики – 3,1%, охорони здоров’я – 3,8%, праці і заробітної плати – 3,5% , соціального захисту – 3,1%, освіти – 3,0%, сім’ї, дітей, молоді та спорту –1,7 % та ін.
Як і раніше, до виконавчого комітету за допомогою зверталися найменш соціально захищені категорії громадян. Переважають пенсіонери, інваліди, учасники бойових дій, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші особи, які потребують соціального захисту та підтримки. Проблеми, які найбільше турбують: забезпечення життєво необхідними медикаментами, виділення матеріальної допомоги на проведення хірургічних операцій та тривалі курси лікування в закладах охорони здоров’я, отримання державних соціальних виплат та допомог.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до міської ради, розглядалися в передбачені законом терміни. З усіх звернень вирішено позитивно – 307, надано роз’яснення – 171, знаходяться в роботі – 42.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло звернення, зокрема: Запорізької облдержадміністрації – 5, обласної ради – 1, райдержадміністрації — 44, прокуратури - 7. Всі вони розглянуті у терміни, передбачені діючим законодавством України.
Стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на апаратних нарадах та нарадах з керівниками відділів виконавчого комітету міської ради, відповідальними особами у відділах та на територіях міської ради за розгляд звернень громадян. Питання дотримання вимог законодавства в роботі зі зверненням громадян 20.02.2019 розглядалося на семінарі з діловодами виконавчого комітету, 12.07.2020 - з спеціалістами виконавчого комітету міської ради.
Відповідно до Плану заходів щодо організації роботи зі зверненням громадян у міській раді та її виконавчих органів на 2019 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 24.02.2019 № 20 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2019 році», начальником загального відділу в 2019 році проведено перевірку забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян та здійснення контролю за станом цієї роботи у відділі культури, туризму та охорони культурної спадщини виконавчого комітету міської ради, КП «Оріхівськй водоканал» Оріхівської міської ради, а також вивчено стан організації роботи зі зверненнями громадян у КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Оріхівської міської ради та відділі освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Оріхівської міської ради.
Під час перевірки надано методичні рекомендації з питання організації роботи зі зверненнями у підпорядкованих структурах, видів звернень громадян, основних принципів обробки цих документів, порядку прийняття та оформлення відповідей за зверненнями, а також вказано на недоліки в роботі та окреслено напрями діяльності щодо їх усунення в подальшій роботі. За результатами відповідної роботи складено довідки.
З метою виконання пп. 9 п. 4 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечується оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради узагальнених відомостей про організацію роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, на офіційному веб-сайті розміщується інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян та графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету міської ради, роботи «гарячої» телефонної лінії.
Враховуючи ініціативи представників громадськості та з метою удосконалення процедури розгляду електронних петицій у Оріхівській міській раді, прийнято рішення сесії міської ради від 31.10.2019 № 2, яким затверджено оновлене Положення, а також визнано таким, що втратило чинність рішення тридцять четвертої сесії Оріхівської міської ради сьомого скликання від 26.09.2019 № 110 «Про затвердження Положення про порядок створення та розгляду електронних петицій до Оріхівської міської ради».
Через електронні петиції в 2019 році до Оріхівської міської ради надійшли:
1) петиція «Щодо визнання вуличних котів частиною екосистеми Оріхівської територіальної громади, дозволити їм вільно жити в підвалах, на горищах та інших місцях їх постійного перебування та знищувати гризунів», яка набрала 150 підписів та яку розглянуто в межах чинного законодавства та прийнято відповідне рішення міської ради;
2) петиція «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Крут в районі КЗ ОЗЗСО «Сузір'я», яка не набрала визначеної кількості голосів, та була розглянута відповідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян»;
3) з 02.12.2020 триває збір підписів на підтримку петиції «Про допомогу дітям з інвалідністю та інвалідам з дитинства».
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» забезпечено функціонування електронної пошти для відправлення письмових звернень громадян в електронній формі на адресу електронної пошти міської ради – mail@ormr.gov.ua/.
На сайті міської ради функціонує скринька довіри, де громадяни можуть інкогніто звернутися з питань, що турбують.
З метою забезпечення виконання вимог законодавства у сфері звернень громадян в 2019 році було прийнято ряд рішень виконавчого комітету міської ради: від 24.01.2019 № 19 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік», від 24.01.2019 № 20 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у 2019 році», від 23.07.2019 № 302 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2019 року».
Питання розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі керівництва ради та виконавчого комітету Оріхівської міської ради і спрямовується на забезпечення конституційного права громадян на звернення, на вдосконалення форм та методів цієї роботи.
У приймальні міського голови організований і постійно проводиться щоденний консультативний прийом громадян головним спеціалістом загального відділу, відповідальним за організацію роботи із зверненнями громадян, в результаті якого громадяни можуть отримати консультації з порушених питань, бути направлені до посадових осіб, до сфери діяльності яких належать порушені питання, або записані на особистий прийом до керівництва.
Виконавчий комітет міської ради створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».
Міським головою, виконавчим комітетом міської ради, спеціалістами загального відділу проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях що надійшли до міської ради, на надання практичної та методичної допомоги, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.
Оперативне реагування на звернення громадян, цілеспрямоване розв’язання їх обґрунтованих вимог залишалося в 2019 році одним з пріоритетних напрямів діяльності керівництва виконавчого комітету, відділів виконавчого комітету, комунальних підприємств, установ та закладів міської ради.

Начальник загального відділу Ганна МУРАЛЬ

Переглядів: 55

П'ятниця, 24 Січня 2020 15:23

Пошук

Анонси

Актуально

Оголошення

Корисна інформація

Investment passport of Orikhivska Amalgameted territorial hromada /
Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Моніторинг стану забезпечення безбар’єрного доступу маломобільних груп населення (МГН) до будівель і приміщень закладів або установ загального користування у Оріхівській міській об’єднаній територіальній громаді

Назви вулиць та провулків м. Оріхів

Положення помічника-консультанта депутата Оріхівської міської ради

Перелік землевпорядних організацій в м. Оріхів

"Гаряча" телефонна лінія та електронна поштова скринька з питань запобігання корупції Оріхівськаої районної державної адміністрації

Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Розклад руху автобуса

Основні підприємства, розташовані на території Оріхівської міської об’єднаної територіальної громади

До уваги учасників бойових дій!

Вирішення питання поводження з тарою пакувальною

Як отримати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

Щодо введення в дію ЗУ Про житлово-комунальні послуги

Правила благоустрою міста Оріхова

Корисні посилання