Офіційний сайт Оріхівської міської ради |

Перейти до скриньки довіри

Розділи

Я маю право!

Банер - Я маю право!

Відкриті дані

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
від 05.08.2019 № 91

Перелік наборів данних,
які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
у Оріхівській міській раді та її виконавчому комітеті


з/п

Найменування

набору даних

Посилання на набір даних

Відділ виконавчого комітету міської ради, в процесі діяльності якого утворюється відповідна інформація

П.І.Б та посада

відповідальної особи виконавчого комітету міської ради за надання інформації

1.

Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, в Оріхівській міській раді та її виконавчому комітеті

ormr-datasets

загальний відділ

керуючий справами Піщанська О.М.

2. 

Довідник комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, засновником яких є Оріхівська міська рада (в т.ч. їх коди за ЄДРПОУ, офіційні веб-сайти, адреси електронної пошти, контактні телефони, поштові адреси)

469e37fc-7885-40aa-960a-4c8a0da2aa94

загальний відділ

головний спеціаліст Козик Ю.М.

3.   

Інформація про організаційну структуру виконавчого комітету міської ради

4c3891ef-b063-456e-944d-d0ff879be247

 

головний спеціаліст з кадрових питань

Товкач Я.А.

4.   

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

6d7062e0-1901-4693-92d1-427112975cac

відповідальна особа за забезпечення доступу заявника до публічної інформації, реєстрацію запитів на отримання інформації, їх систематизацію, контроль і надання відповідей

начальник загального відділу Мураль Г.П.

5. 

Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником

70e18b1e-43ea-4e13-a073-ad046afa1d5f

загальний відділ

начальник загального відділу Мураль Г.П.

6.   

Рішення міської ради, її виконавчого комітету, розпорядження міського голови (крім внутрішньо організаційних), проекти рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, що підлягають обговоренню, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики

Рішення міської ради

Рішення виконавчого комітету

Розпорядження міського голови 2018

Розпорядження міського голови 2019

загальний відділ

керуючий справами

Піщанська О.М.

начальник загального відділу Мураль А.П.

головний спеціаліст загального відділу

Левченко О.П.

7.   

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення

df33ad26-b440-44ff-a1db-4bb455b01277

відділ бюджетних відносин

 

юридичний відділ

 

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності

головний спеціаліст   

Свириденко В.М.

головний спеціаліст юрисконсульт

Іванченко Ю.С.

головний спеціаліст

Кравченко К.В.

 

8.

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення.

 31153ba1-bfc2-4e7b-9493-63d9b0e0f688

юридичний відділ

 

 

 

головний спеціаліст юрисконсульт         Іванченко Ю.С.

 

9.

Основні положення Генерального плану м.Оріхова та детальних планів території

 

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності  

головний спеціаліст

Кравченко К.В. 

10.

Перелік об’єктів комунальної власності

1a7b6610-2b79-42c1-a956-2c6a63406322

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності  

головний спеціаліст

Корчак О.В

11.

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду

6b506592-e12c-48fc-b5f8-da3379e806eb

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності  

головний спеціаліст

Корчак О.В.

12.

Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування

b3d7c822-27b5-4197-9c12-d41fe61b6f31

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності  

начальник  відділу

Салєєв О.С.

13.

Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів

 

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

начальник відділу 

Сотнікова Т.В.

14.

Генеральний план міста, історико-архітектурні опорні плани, плани зонування територій та детальні плани територій (за винятком відомостей, які відповідно до законодавства складають інформацію з обмеженим доступом)

 

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності  

головний спеціаліст

Кравченко К.В. 

15.

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

ormr-finplan

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою

начальник  відділу

 Пакета С.І.

16.

Паспорти бюджетних програм  бюджету ОТГ

ormr-passports

відділ бюджетних відносин

начальник відділу

Тараненко Н.В.

17.

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм бюджету ОТГ

ormr-passports-zviti

відділ бюджетних відносин

начальник відділу

Тараненко Н.В.

18.

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

 

відділ бухгалтерського обліку

начальник відділу

Чинч Т.В.

19.

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладання договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

f91a133f-8fd2-4afe-b004-fa4cff881163

відділ бюджетних відносин

головний спеціаліст  

Гордик Л.Г.

20.

Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб’єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб – перед суб’єктами господарювання)

 

bcbae637-f0dc-4466-b48f-072c040c871c

відділ житлово-комунального господарства та благоустрою

начальник  відділу

Пакета С.І.

21.

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті.

 

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

начальник відділу

Сотнікова Т.В.

22.

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші)

fce6aeab-7bce-4301-a3c1-bb02c0454ca5

відділ бюджетних відносин

головний спеціаліст

Гордик Л.Г.

23.

Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі.

0ee9a277-809b-4a7f-ae86-131235bf08c2

відділ бюджетних відносин

головний спеціаліст  

Гордик Л.Г.

24.

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договорів, укладених з організаторами таких ярмарків

d8e84df9-e113-4d4c-96ee-c3b582b2025b

відділ бюджетних відносин

головний спеціаліст  

Гордик Л.Г.

25.

Дані щодо розміщення громадських вбиралень

15fbb3bb-f4f2-43ef-9c71-4330775be9a6

відділ житлово-комунального господарства та благоустрою

начальник відділу

 Пакета С.І.

26.

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

 41b622e6-7d33-49bc-a9fc-b8500f314ec1

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

начальник відділу

Сотнікова Т.В.

27.

Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрутів перевезення.

 

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

головний спеціаліст

Доновська Н.М.

28.

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

 

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

головний спеціаліст

Доновська Н.М.

29.

Розклад руху громадського транспорту

1d3934b8-7b0c-4879-9cb8-a8149a1baed8

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

головний спеціаліст  

Доновська Н.М.

30.

Дані про місце розміщення зупинок міського автомобільного транспорту та розміщення зупинок по населеним пунктам Оріхівської громади

796f4509-8fdf-45e1-91f8-3ff828385edb

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

головний спеціаліст 

Доновська Н.М.

31.

Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови

 

62840542-db27-4ae1-99e6-6f1310de8b80

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності  

головний спеціаліст 

Кравченко К.В. 

32.

Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них)

332ac75d-3483-4e96-98a0-34916341be51

відділи виконавчого комітету міської ради

головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Сьомченко Ю.В.;

головний спеціаліст юрисконсульт юридичного відділу Білан С.Ю.;

начальник відділу розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування та архітектури Сотнікова Т.В.

33.

Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок

04622389-9cb5-4357-bad0-2015d68c3095

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності  

головний спеціаліст відділу

Кравченко К.В.

 

34.

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

14f84126-5e2e-4a2d-80c4-813e36dda9d6

Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги"

керівник установи   Бондаренко А.І.

35.

Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт.

 

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

начальник відділу

Сотнікова Т.В.

36.

Схеми планування територій та плани зонування територій.

 

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності  

головний спеціаліст 

Кравченко К.В.

 

37.

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

 2018 р

 2019 р

загальний відділ

головний спеціаліст  

Козик Ю.М.

38.

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому

 50c67a08-9313-41f8-bb5f-b0c6407ce902

загальний відділ

головний спеціаліст  Гордієнко Л.В.

головний спеціаліст

Левченко О.П.

39.

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

16082f71-ef50-45d3-a003-eb4c7b619ce1

відділ житлово-комунального господарства та благоустрою

начальник відділу

Пакета С.І.

40.

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

09b77bd1-3c55-402f-b4c7-4967db5ec8c1

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

начальник відділу

Сотнікова Т.В.

41.

Дані про тарифи на комунальні послуги

4aaf98f5-58c2-4427-91f4-f63bc53e1e69

відділ житлово-комунального господарства та благоустрою

начальник  відділу

Пакета С.І.

42.

Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду

83c8d24d-dd34-4b4f-a30a-ef85ab2f1680

загальний відділ

головний спеціаліст

Козик Ю.М.

43.

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

c2b70a5f-26af-431f-b6af-f7031ef318a3

відділ бюджетних відносин

головний спеціаліст  

Гордик Л.Г.

44.

Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації

b9cb585e-e95e-4cf1-85ee-54b83d8f3793

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності 

головний спеціаліст

Корчак О.В.

45.

Адресний реєстр

1c2c2481-4145-411f-90a0-39871ce2f272

відділ ЦНАП

начальник відділу

 Оніщенко А.С.

46.

Дані про надані адміністративні послуги

31ceccea-e5a3-48e0-b7bc-699f088d5236

відділ ЦНАП

начальник відділу

Оніщенко А.С.

47.

Дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я

df1bda71-5601-4731-937f-8f6eb9fbf4ec

КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги"

керівник  установи

Бондаренко А.І.

48.

Дані про педагогічних працівників закладів освіти

Загальна середня освіта

Дошкільна освіта

Позашкільна освіта

Інклюзивна освіта

відділ освіти, молоді та спорту

начальник відділу

Прищенко Т.К.

49.

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

3ed089fc-c6aa-4bfa-a8ee-c7cbb249dc4f

КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги"

керівник установи

Бондаренко А.І.

50.

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт

fa1f6b7d-32a5-4f61-828e-1372ad768652

відділ житлово-комунального господарства та благоустрою

начальник  відділу

Пакета С.І.

51.

Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

c727d7e3-1f9d-4cfb-9db7-837036a56ff6

відділ бюджетних відносин

головний спеціаліст   

Свириденко В.М.

52.

Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

7931cf41-279d-4971-9594-8e5091969ed5

відділ бюджетних відносин

головний спеціаліст   

Свириденко В.М.

53.

Перелік розпорядників бюджетних коштів

614838b7-47b1-467e-b738-bc5d4b10ba74

відділ бюджетних відносин

головний спеціаліст   

Свириденко В.М.

54.

Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунального сектору економіки

 

відділ житлово-комунального господарства та благоустрою

начальник відділу Пакета С.І.

55.

Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них

dadc1e69-2d38-4f33-a36a-b08d6d1b1430

начальник відділу освіти, молоді та спорту

начальник відділу

Прищенко Т.К.

56.

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

4345c7d7-9644-4885-b7c1-795a5232003e

начальник відділу освіти, молоді та спорту

начальник відділу

Прищенко Т.К.

57.

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

62bd8ef4-dead-401e-9c22-bc3a70b22f87

начальник відділу освіти, молоді та спорту

начальник відділу

Прищенко Т.К.

58.

Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

 

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності

начальник відділу

Салєєв О.С.

59.

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

 

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

начальник відділу

Сотнікова Т.В.

60.

Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності

 

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності

начальник відділу

Салєєв О.С.

61.

Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

554ce0bb-0df6-45f2-b320-a2080509dd40

загальний відділ

керуючий справами

Піщанська О.М.

 

62.

Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями

 

відділ розвитку інфраструктури, інвестицій, містобудування, архітектури

начальник відділу

Сотнікова Т.В.

63.

Надходження і використання благодійної допомоги

1a992629-675a-4dca-9694-5dc0382ab654

відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини

начальник відділу

Качур О.Д.

64.

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

6c61e2dd-4bb9-4bef-904d-8a36c4df23bf

відділ земельних відносин, охорони навколишнього середовища та комунальної власності

начальник відділу

Салєєв О.С.

 

 

Пошук

Актуально

Корисна інформація

Investment passport of Orikhivska Amalgameted territorial hromada /
Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Моніторинг стану забезпечення безбар’єрного доступу маломобільних груп населення (МГН) до будівель і приміщень закладів або установ загального користування у Оріхівській міській об’єднаній територіальній громаді

Назви вулиць та провулків м. Оріхів

Положення помічника-консультанта депутата Оріхівської міської ради

Перелік землевпорядних організацій в м. Оріхів

"Гаряча" телефонна лінія та електронна поштова скринька з питань запобігання корупції Оріхівськаої районної державної адміністрації

Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Розклад руху автобуса

Основні підприємства, розташовані на території Оріхівської міської об’єднаної територіальної громади

До уваги учасників бойових дій!

Вирішення питання поводження з тарою пакувальною

Як отримати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

Щодо введення в дію ЗУ Про житлово-комунальні послуги

Корисні посилання