Офіційний сайт Оріхівської міської ради |

Перейти до скриньки довіри

Розділи

Я маю право!

Банер - Я маю право!

Вакансії

(завершено) Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Оріхівської міської ради

Виконавчий комітет Оріхівської міської ради оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Оріхівської міської ради.
Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Додаткова інформація щодо надання переліку документів на конкурс, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у головного спеціаліста з кадрових питань виконавчого комітету Оріхівської міської ради та на офіційному сайті Оріхівської міської ради: http://ormr.gov.ua.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул. Шевченка, 11, кабінет № 4, з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 13.00, тел.: 4-31-35.

 

 

 

Додаток 1

                                                                                              до розпорядження

                                                                                              від 08.04.2019 № 42

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади

головного спеціаліста  відділу бухгалтерського обліку та звітності

виконавчого комітету Оріхівської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки          

                                                             

                                                   

  1. Виконує роботу по обліку розрахунків із  заробітної плати, податків до Державного бюджету  та зборів до  фондів в органи виконавчої влади.
  2. Здійснює банківські операції, пов’язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей.
  3. Здійснює   облік касових операцій, операції з обліку  бланків суворої звітності.
  4. Виконує роботу, пов'язану з аналітичною діяльністю на одному з напрямків роботи підрозділу.
  5. Забезпечує відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій.
  6. Здійснює надання оперативної інформації з складання та подавання зведеної бухгалтерської звітності встановленим органам у відповідні терміни.
  7. Забезпечує ведення обліку та контроль за виконанням власних розпорядчих документів та документів органів вищого рівня, здійснює поновлення нормативно-правової бази.
  8. Веде бази персональних даних, взаємодіє з підвідомчими підприємствами та організаціями з питань, визначених компетенцією підрозділу.
  9. Готує проекти інформаційно-аналітичних матеріалів, пов'язаних з роботою підрозділу, а також проекти відповідей на звернення та заяви, що надходять на розгляд до нього.
  10. 10.  Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку.

                           2

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4400 гривень, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстроково

 

Перелік документів, 

необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

-         заяву на участь у конкурсі;

-         Заява про проведення перевірки, передбаченої Законом України Про очищення влади;

-         особову картку за формою П-2 ДС з додатками;

-          2 фото розміром 3 х 4 см;

-         документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

-         паспорт;

-         ідентифікаційний код;

-         копію трудової книжки

-         військовий квиток (для військовозобов'язаних);

-         електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

-         письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються до 16 год. 08 травня 2019  року за адресою:

70500 Запорізька обл.,  м.Оріхів, вул. Шевченка,11

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

10 травня 2019 року о 10 год.

70500 Запорізька обл.,  м. Оріхів, вул. Шевченка,11

 

Загальні вимоги

 

1.

Освіта

повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем

                 3

 

магістра, спеціаліста

 

2.

Досвід роботи

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років

 

3.

Володіння державною мовою:

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

 

Знання законодавства

 Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції.

 

Спеціальний досвід роботи

Не потребує.

 

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

 

Якісне виконання поставлених завдань

1. Вміння працювати з інформацією.

2. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

Командна робота та взаємодія

 

 Вміння працювати в команді.

 

Сприйняття змін

 Здатність приймати зміни та змінюватися.

 

Особистісні компетенції

1. Відповідальність.

2. Наполегливість.

Вівторок, 09 Квітня 2019 16:03 | Переглядів: 227

Пошук

Актуально

Оголошення

Корисна інформація

Investment passport of Orikhivska Amalgameted territorial hromada /
Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Моніторинг стану забезпечення безбар’єрного доступу маломобільних груп населення (МГН) до будівель і приміщень закладів або установ загального користування у Оріхівській міській об’єднаній територіальній громаді

Назви вулиць та провулків м. Оріхів

Положення помічника-консультанта депутата Оріхівської міської ради

Перелік землевпорядних організацій в м. Оріхів

"Гаряча" телефонна лінія та електронна поштова скринька з питань запобігання корупції Оріхівськаої районної державної адміністрації

Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Розклад руху автобуса

Основні підприємства, розташовані на території Оріхівської міської об’єднаної територіальної громади

До уваги учасників бойових дій!

Вирішення питання поводження з тарою пакувальною

Як отримати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

Щодо введення в дію ЗУ Про житлово-комунальні послуги

Корисні посилання