Офіційний сайт Оріхівської міської ради |

Перейти до скриньки довіри

Розділи

Електронні петиції

Я маю право!

Банер - Я маю право!

Вакансії

(завершено) Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер

Оголошення

про проведення конкурсу

Виконавчий комітет Оріхівської міської ради оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної  посади начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера виконавчого комітету Оріхівської міської ради.

Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3-х років чи в інших сферах управління на керівних посадах не менше 5-ти років.     

Додаткова інформація щодо надання переліку документів на конкурс, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у головного спеціаліста з кадрових питань виконавчого комітету Оріхівської міської ради та на офіційному сайті Оріхівської міської ради: http://ormr.gov.ua

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, м.Оріхів, вул. Шевченка, 11, кабінет №4, з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 13.00, тел.: 4-31-35.

 

 

 

 

Додаток 1

 до розпорядження

від 26.02.2019 р. № 15

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади

начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера виконавчого комітету Оріхівської міської ради

 

Загальні умови

Посадові обов’язки :                                

1.Здійснює ведення бухгалтерського обліку та звітності;

2.Бере участь у розробці та впровадженні заходів щодо дотримання фінансової дисципліни;

3.Забезпечує наявність первинної документації щодо кожної операції і своєчасність обробки первинних документів, відповідність фактичних даних даним бухгалтерського обліку;      

4.Організовує роботу по виконанню міського бюджету в частині, що стосується апарату міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, які не є окремими юридичними особами та для яких виконавчий комітет міської ради є головним розпорядником коштів;                              

5.Бере участь у розробці проектів міських бюджетних програм, проводить аналіз міських бюджетних програм в частині, що стосуються завдань та функцій відділу;           

6.Складає штатний розпис і розрахунки до нього в розрізі апарату міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, які не є окремими юридичними особами та для яких виконавчий комітет міської ради є головним розпорядником коштів;                                        

7.Здійснює нарахування та виплату заробітної плати працівникам апарату міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, які не є окремими юридичними особами, нарахування і перерахування платежів, внесків на державне соціальне страхування та інших платежів і виплат;

8. Зберігає бухгалтерські документи, оформляє їх відповідно до встановленого порядку і передає до архіву;

9. Організовує проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, розрахунків і платіжних зобов’язань та слідкує за дотриманням встановлених правил її проведення;

10. Здійснює контроль за зберіганням основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та інших матеріальних цінностей;

11. Проводить економічний аналіз фінансової діяльності апарату міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, які не є окремими юридичними особами з метою виявлення резервів, запобігання втратам;

12. Здійснює контроль за оформленням необхідних документів для укладання договорів на придбання товарів, надання відповідних послуг;

13. Готує і вносить на розгляд міського голови, виконавчого комітету міської ради проекти рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови, доповідні записки, інформації, пропозиції з питань фінансового забезпечення апарату міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, які не є окремими юридичними особами та для яких виконавчий комітет міської ради є головним розпорядником коштів;              

14.Здійснює попередній контроль за своєчасним і правильним оформленням фінансових документів і законністю операцій, за правильним та економним використанням коштів згідно з кошторисом доходів і видатків із врахуванням внесених у встановленому порядку змін;                                       

15. Надає необхідну інформацію тендерному комітету для проведення процедур закупівель щодо забезпечення функціонування апарату міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, які не є окремими юридичними особами та для яких виконавчий комітет міської ради є головним розпорядником коштів;

16. Забезпечує ведення діловодства відділу згідно з затвердженою     номенклатурою справ;

17. Веде розрахунки з підприємствами, організаціями та фізичними особами – підприємцями відповідно до укладених угод;

18.У  межах своєї компетенції видає відповідні довідки; 

19. Висвітлює свою діяльність на сайті міської ради та рекламних носіях;

20. Разом з іншими відділами міської ради бере участь в підготовці загальноміських заходів, нарад-семінарів працівників виконавчих органів міської ради;

21. Виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад 5900 гривень, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстроково

 

  Перелік документів, 

  необхідних для участі в

  конкурсі, та строк їх подання

-          заяву на участь у конкурсі;

-          Заява про проведення перевірки, передбаченої Законом України Про очищення влади;

-          особову картку за формою П-2 ДС з додатками;

-           2 фото розміром 3 х 4 см;

-          документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

-          паспорт;

-          ідентифікаційний код;

-          копію трудової книжки;

-          військовий квиток (для військовозобов'язаних);

-          електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

-          письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються до 17 годин  27 березня  2019 року за адресою:

70500 Запорізька обл., : м.Оріхів,вул. Шевченка,11

Дата, час і місце проведення конкурсу

29 березня 2019 року о 10 годині

70500 Запорізька обл., : м.Оріхів, вул.Шевченка,11

 

 

 

Загальні вимоги

 

1.

Освіта

повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3-х років чи в інших сферах управління на керівних посадах не менше 5-ти років.

 

2.

Володіння державною мовою:

 

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

 

 

Знання законодавства

 Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого  самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції в наступних галузях: земельне та податкове законодавство .

 

 

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

 

 

Якісне виконання поставлених завдань

 

1. Вміння працювати з інформацією.

2. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

 

 

Командна робота та взаємодія

 Вміння працювати в команді.

 

 

 

Сприйняття змін

 

 Здатність приймати зміни та змінюватися.

 

 

 

Особистісні компетенції

 

 

1. Відповідальність.

2. Наполегливість.

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

Вівторок, 26 Лютого 2019 15:52 | Переглядів: 113

Пошук

Оголошення