Офіційний сайт Оріхівської міської ради |

Перейти до скриньки довіри

Розділи

Я маю право!

Банер - Я маю право!

Вакансії

(завершено) Адміністратор відділу – центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Оріхівської міської ради

Виконавчий комітет Оріхівської міської ради оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади адміністратора відділу – центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Оріхівської міської ради.
Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта фінансового, економічного, юридичного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років.
Додаткова інформація щодо надання переліку документів на конкурс, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у головного спеціаліста з кадрових питань Оріхівської міської ради Товкач Я.А. та на офіційному сайті Оріхівської міської ради: http://ormr.gov.ua
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, м.Оріхів, вул. Шевченка, 11, кабінет №4, з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 13.00, тел.: 4-36-24.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження  міського голови

Оріхівської міської ради

від 31.07.2018 р. №105

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади

адміністратора відділу – центру надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Оріхівської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Надавати суб’єктам звернень вичерпну інформацію і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

2. Приймати від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснювати їх реєстрацію та подавати документи (їх копії) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

3. Видавати або забезпечити надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

4. Здійснювати контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

5. Брати участь у підготовці проектів актів, програм, що належать до  компетенції  Центру.

6. Дотримуватись процесів та процедур надання адміністративних послуг.

7. Узагальнювати й аналізувати стан роботи щодо надання якісних послуг суб’єктам звернень.

8. Забезпечувати ведення діловодства згідно з номенклатурою справ та вимогами чинного законодавства.

9. Вживати заходів щодо висвітлення роботи Центру у засобах масової інформації та на офіційному сайті  міської ради.

10. Вивчати досвід роботи Центру у інших міст.

11. Сприяти створенню належних умов праці у центрі, вносити пропозиції керівнику Центру щодо матеріально-технічного забезпечення Центру.

12. На період відпустки керівникаа Центру може виконувати його обов’язки відповідно до розпорядження міського голови.

13. Адміністратор Центру в межах покладених обов’язків та на підставі даних доручень є відповідальною особою, яка обробляє та надає з питань, віднесених до його компетенції, інформацію та відповіді за запитами на інформацію відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” та несе відповідальність за забезпечення належного виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

14. Забезпечує належне виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних” з питань, віднесених до його компетенції.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4400 гривня, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстроково

 

  Перелік документів, 

  необхідних для участі в

  конкурсі, та строк їх подання

-         заяву на участь у конкурсі;

-         Заява про проведення перевірки, передбаченої Законом України Про очищення влади;

-         особову картку за формою П-2 ДС з додатками;

-          2 фото розміром 3 х 4 см;

-         документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

-         паспорт;

-         ідентифікаційний код;

-         копію трудової книжки

-         військовий квиток (для військовозобов'язаних);

-         електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

-         письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються до 17 год 30 серпня  2018  року за адресою:

70500 Запорізька обл., : м.Оріхів, вул.Шевченка,11

Дата, час і місце проведення конкурсу

 5 вересня 2018 року о 10 год

 70500 Запорізька обл., : м.Оріхів, вул.Шевченка,11

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

 

 

Загальні вимоги

 

1.

Освіта

вища освіта за освітньо-кваліфікаційним

рівнем спеціаліста, магістра

 

2.

Досвід роботи

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

3.

Володіння державною мовою:

 

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

 

1.

Освіта

Напрямок підготовки юридичного спрямування.

  2.

Знання законодавства

 Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого п самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції в наступних галузях: право власності та інші речові права, зобов'язальне право, спадкове, бюджетне, господарське, земельне, адміністративне, трудове, сімейне та ін., вміння складати процесуальні документи до судів України різних інстанцій, основи державного управління та права.

 
       

 

Спеціальний досвід роботи

Не потребує.

 

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

 

 

Якісне виконання поставлених завдань

 

1. Вміння працювати з інформацією.

2. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

 

Командна робота та взаємодія

 Вміння працювати в команді.

 

Сприйняття змін

 

 Здатність приймати зміни та змінюватися.

 

 

Особистісні компетенції

 

1. Відповідальність.

2. Наполегливість.

 

       

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок, 31 Липня 2018 10:49 | Переглядів: 512

Пошук

Анонси

Актуально

Корисна інформація

Investment passport of Orikhivska Amalgameted territorial hromada /
Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Моніторинг стану забезпечення безбар’єрного доступу маломобільних груп населення (МГН) до будівель і приміщень закладів або установ загального користування у Оріхівській міській об’єднаній територіальній громаді

Назви вулиць та провулків м. Оріхів

Положення помічника-консультанта депутата Оріхівської міської ради

Перелік землевпорядних організацій в м. Оріхів

"Гаряча" телефонна лінія та електронна поштова скринька з питань запобігання корупції Оріхівськаої районної державної адміністрації

Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Розклад руху автобуса

Основні підприємства, розташовані на території Оріхівської міської об’єднаної територіальної громади

До уваги учасників бойових дій!

Вирішення питання поводження з тарою пакувальною

Як отримати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

Щодо введення в дію ЗУ Про житлово-комунальні послуги

Корисні посилання