Офіційний сайт Оріхівської міської ради |

Перейти до скриньки довіри

Розділи

Я маю право!

Банер - Я маю право!

Вакансії

(завершено) Начальник відділу державної реєстрації виконавчого комітету Оріхівської міської ради

Виконавчий комітет Оріхівської міської ради оголошує про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу державної реєстрації виконавчого комітету Оріхівської міської ради.
Основні вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта за спеціальністю «правознавство» за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра та спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3-х років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4-ти років.
Додаткова інформація щодо надання переліку документів на конкурс, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у інспектора з кадрів Оріхівської міської ради Товкач Я.А. та на офіційному сайті Оріхівської міської ради: http://ormr.gov.ua
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: Запорізька область, Оріхівський район, м.Оріхів, вул. Шевченка, 11, кабінет №4, з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 13.00, тел.: 4-36-24.

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади

начальника відділу державної реєстрації

виконавчого комітету Оріхівської міської ради

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. очолює реєстраційну службу, здійснює керівництво її діяльністю, представляє її у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями та несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності реєстраційної служби.

2.  організовує роботу реєстраційної служби управління юстиції. здійснює державну реєстрації речових прав на нерухоме майно та проведення інших реєстраційних дій відповідно до Закону.

3. здійснює формування та ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

4. забезпечує взяття та облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до Закону.

5. здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та кваліфікації державних реєстраторів.

6. забезпечує прийом та видачу документів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав.

7. встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.

8. здійснює формування та ведення реєстраційних справ.

9. організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

10. забезпечує надання інформації про державну реєстрацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

11. забезпечує розгляд звернень народних депутатів, громадян та юридичних осіб, запитів на публічну інформацію з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

12. готує звіти щодо витрачання бланків у сфері державної реєстрації прав.

13. здійснює державну реєстрацію юридичних осіб, а також фізичних осіб – підприємців, громадських формувань.

14. організовує проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що відносяться до компетенції відділу.

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад –3400 гривня, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 

Безстроково

  Перелік документів, 

  необхідних для участі в

  конкурсі, та строк їх подання

-         заяву на участь у конкурсі;

-         Заява про проведення перевірки, передбаченої Законом України Про очищення влади;

-         особову картку за формою П-2 ДС з додатками;

-          2 фото розміром 3 х 4 см;

-         документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;

-         паспорт;

-         ідентифікаційний код;

-         копію трудової книжки

-         військовий квиток (для військовозобов'язаних);

-         електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua

-         письмову згоду на обробку персональних даних.

 

Документи приймаються до 17 год 28 лютого 2018 року за адресою:

70500 Запорізька обл., : м.Оріхів, вул.Шевченка,11

Дата, час і місце проведення конкурсу

02 березня  2018 року о 10 год

70500 Запорізька обл., : м.Оріхів, вул.Шевченка,11

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 

Загальні вимоги

 

1.

Освіта

    вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним

    рівнем спеціаліста, магістра

 

2.

Досвід роботи

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3-х років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4-ри років.

3.

Володіння державною мовою:

 

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

 

1.

Освіта

Напрямок підготовки юридичного спрямування.

  2.

Знання законодавства

 Конституцію України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого п самоврядування", "Про державну службу", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, практику застосування чинного законодавства України з питань, що належать до його компетенції в наступних галузях: право власності та інші речові права, спадкове, бюджетне, господарське, земельне, адміністративне, трудове, сімейне та ін., вміння складати процесуальні документи до судів України різних інстанцій, основи державного управління та права.

 

 

Спеціальний досвід роботи

Не потребує.

 

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнене користування комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

 

 

Якісне виконання поставлених завдань

 

1. Вміння працювати з інформацією.

2. Орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

 

Командна робота та взаємодія

 Вміння працювати в команді.

 

Сприйняття змін

 

 Здатність приймати зміни та змінюватися.

 

 

Особистісні компетенції

 

1. Відповідальність.

2. Наполегливість.

 

 

 

Понеділок, 29 Січня 2018 16:17 | Переглядів: 409

Пошук

Актуально

Корисна інформація

Investment passport of Orikhivska Amalgameted territorial hromada /
Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Моніторинг стану забезпечення безбар’єрного доступу маломобільних груп населення (МГН) до будівель і приміщень закладів або установ загального користування у Оріхівській міській об’єднаній територіальній громаді

Назви вулиць та провулків м. Оріхів

Положення помічника-консультанта депутата Оріхівської міської ради

Перелік землевпорядних організацій в м. Оріхів

"Гаряча" телефонна лінія та електронна поштова скринька з питань запобігання корупції Оріхівськаої районної державної адміністрації

 

Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Основні підприємства, розташовані на території Оріхівської міської об’єднаної територіальної громади

До уваги учасників бойових дій!

Вирішення питання поводження з тарою пакувальною

Як отримати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

Щодо введення в дію ЗУ Про житлово-комунальні послуги

Корисні посилання