Офіційний сайт Оріхівської міської ради |

Перейти до скриньки довіри

Розділи

Я маю право!

Банер - Я маю право!

Підсумки роботи із зверненнями громадян

Про підсумки роботи зі зверненями громадян у 2018 році

Інформація
про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті
Оріхівської міської ради за 2018 рік

Рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри людей до місцевої влади. Оперативне реагування на звернення громадян, цілеспрямоване розв’язання їх обґрунтованих вимог залишається одним з пріоритетних напрямів діяльності керівництва виконавчого комітету, відділів виконавчого комітету, комунальних підприємств, установ та закладів міської ради.
Протягом 2018 року робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради здійснювалась відповідно до вимог чинного законодавства України.
Всього за 2018 рік до виконавчого комітету надійшло, зареєстровано та опрацьовано 748 звернень громадян, що на 2478 одиниць менше, ніж у минулому році (у 2017 році – 3226 звернень).
Загальна кількість заявників, які звернулися для вирішення питань протягом звітного року склала 2033 чол. Статистичні дані за 2018 рік представлені у додатку до інформації, що додається.
Загальна кількість звернень за 2018 рік за формою надходження розподіляється наступним чином: письмових звернень, адресованих безпосередньо до виконавчого комітету, зареєстровано 234 (31,3%), в т.ч. за телефоном «Урядової гарячої лінії» - 61 звернення; на особистих прийомах до керівників виконавчого комітету, в.о. старост на підпорядкованих територіях звернулося 514 (68,7%) відвідувачів. У попередньому році – 1383 та 1843 звернень відповідно.
У своїй більшості звернення у письмовій формі надходять саме до виконавчого комітету міської ради, тоді як на територіях громадяни звертаються до представників від влади в усній формі під час проведення ними особистих прийомів.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», як і торік, домінують заяви (клопотання) – 98,4 %, скарги становлять – 1,2 % усіх звернень, пропозиції (зауваження) - 0,4 %.
Із них – 8 повторних звернень (у 2017 році – 1), 75 – колективних, під якими підписалися 1360 осіб (8 звернень в 2017 році).
Основні категорії питань, які мешканці визначили у колективних зверненнях, стосувалися питання організації обслуговування комунальними підприємствами міста житлових будинків, незадоволення якістю послуг, що надаються комунальними підприємствами міста, та порушення з боку працівників цих підприємств, питання розміру оплати за надані послуги та порядку формування тарифів, питання транспортного обслуговування на міських та інших маршрутах, екологічного забруднення р. Конки та роботи КНС-2 в м. Оріхів та інші.
Особисті прийоми громадян керівниками виконавчого комітету Оріхівської міської ради проводяться згідно графіку особистих прийомів громадян, який затверджується розпорядженням міського голови щоквартально.
Всього у 2018 році керівництвом виконавчого комітету міської ради та в.о. старостами територій Оріхівськогої ОТГ проведено 514 прийомів, на яких зареєстровано 539 відвідувачів. Найбільша кількість питань, з якими заявники зверталися на особистих прийомах, відноситься до категорії комунального господарства, соціального захисту (питання призначення субсидії, питання надання матеріальної допомоги на лікування тощо), та аграрної політики.
За результатами розгляду звернень на особистих прийомах найбільшу кількість складають відповіді роз’яснювального характеру. Інша частина питань при можливості вирішується позитивно.
Всі звернення на особистих прийомах знаходилися на контролі та надано відповідь згідно чинного законодавства.
У зверненнях, що надійшли до виконавчого комітету протягом
2018 року було порушено 766 різноманітних питань, що на 2651 менше аналогічних показників попереднього року (за 2017 рік – 3417 питань).
За характером основних питань, що їх порушували громадяни у зверненнях до виконкому міської ради в 2018 році, найбільш актуальними були питання, які відносяться до сфери житлово-комунального господарства (30,5%). Основними являються питання ремонту доріг, водозабезпечення населення, освітлення вулиць, санітарного стану та благоустрою прибудинкових територій та населених пунктів громади, експлуатації та ремонту житла, питань плати за житлово-комунальні послуги тощо. Більшість питань, порушених у зверненнях, розглядаються з виїздом на місце. Для вирішення та розгляду окремих звернень створюються комісії, за результатами роботи яких приймаються відповідні рішення виконавчого комітету, міської ради, надаються роз’яснення та консультації заявникам.
На другому місці – це питання соціального захисту населення (21,4 %), які стосуються пільгового перевезення громадян, отримання та оформлення субсидій та ін.
На третьому місці посідають питання аграрної політики та земельних відносин – 11%.
Актуальними проблемами, які турбують мешканців громади залишаються питання: житлової політики – 6,6 %, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2,8 %, сім’ї, дітей, молоді та спорту – 2,8 %, охорони здоров’я – 3,0%, праці і заробітної плати – 2,3 % , транспорту і зв’язку – 1,7 %, освіти – 2,6 %, та ін.
Як і раніше, до виконавчого комітету за допомогою зверталися найменш соціально захищені категорії громадян. Переважають пенсіонери, інваліди, учасники бойових дій, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші особи, які потребують соціального захисту та підтримки. Проблеми, які найбільше турбують: забезпечення життєво необхідними медикаментами, виділення матеріальної допомоги на проведення хірургічних операцій та тривалі курси лікування в закладах охорони здоров’я, отримання державних соціальних виплат та субсидій.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до міської ради, розглядалися в передбачені законом терміни. З усіх звернень вирішено позитивно – 350, надано роз’яснення – 336, знаходяться в роботі – 62.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів надійшло звернення, зокрема: Запорізька обласна державна адміністрація – 2, районна державна адміністрація — 71, Токмацька місцева прокуратура - 4. Всі вони розглянуті у терміни, передбачені діючим законодавством України.
Стан роботи зі зверненнями громадян постійно розглядається на апаратних нарадах та нарадах з керівниками відділів виконавчого комітету міської ради, відповідальними особами у відділах та на територіях міської ради за розгляд звернень громадян. Питання дотримання вимог законодавства в роботі зі зверненням громадян 30.03.2018 року розглядалося на семінарі з діловодами виконавчого комітету.
Питання про стан організації роботи зі зверненнями громадян в І півріччі 2018 року розглядалось на засіданні виконавчого комітету міської ради від 19.07.2018 № 573.
З метою виконання пп. 9 п. 4 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечується оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради узагальнених відомостей про організацію роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. Крім того, на офіційному веб-сайті щоквартально розміщується інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян та графіки особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету міської ради, роботи «гарячої» телефонної лінії.
Виконавчий комітет міської ради створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».
У приймальні міського голови організований і постійно проводиться щоденний консультативний прийом громадян провідним спеціалістом загального відділу, відповідальним за організацію роботи із зверненнями громадян, в результаті якого громадяни можуть отримати консультації з порушених питань, бути направлені до посадових осіб, до сфери діяльності яких належать порушені питання, або записані на особистий прийом до керівництва.
Міським головою, виконавчим комітетом міської ради, спеціалістами загального відділу проводиться системна робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян при письмових та усних зверненнях що надійшли до міської ради, на надання практичної та методичної допомоги, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.

Начальник загального відділу з питань
організації роботи, звернень громадян та
забезпечення діяльності виконавчого
комітету міської ради Г. МУРАЛЬ

 

Рішення виконавчого комітету від 24.01.2019 №19 "Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Оріхівської міської ради за 2018 рік"

 

Переглядів: 207

Четвер, 28 Лютого 2019 17:00

Пошук

Анонси

Актуально

Корисна інформація

Investment passport of Orikhivska Amalgameted territorial hromada /
Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Моніторинг стану забезпечення безбар’єрного доступу маломобільних груп населення (МГН) до будівель і приміщень закладів або установ загального користування у Оріхівській міській об’єднаній територіальній громаді

Назви вулиць та провулків м. Оріхів

Положення помічника-консультанта депутата Оріхівської міської ради

Перелік землевпорядних організацій в м. Оріхів

"Гаряча" телефонна лінія та електронна поштова скринька з питань запобігання корупції Оріхівськаої районної державної адміністрації

Інвестиційний паспорт Оріхівської об'єднаної територіальної громади

Розклад руху автобуса

Основні підприємства, розташовані на території Оріхівської міської об’єднаної територіальної громади

До уваги учасників бойових дій!

Вирішення питання поводження з тарою пакувальною

Як отримати статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів

Щодо введення в дію ЗУ Про житлово-комунальні послуги

Корисні посилання